Obecnie liczne firmy marketingowe i agencje reklamowe poszukują nowoczesnych i skutecznych sposobów na reklamowanie swoich klientów. Inspiracji szukają głównie w sieci sądząc, że potencjalni klienci właśnie tam poszukują informacji o danych produktach. Z pewnością jest w tym wiele prawdy, gdyż każdego dnia miliony Polaków spędzają godziny przed monitorami komputerów. Co jednak z klasycznymi formami reklamy? Czy przeszły one do lamusa?
Specjaliści od reklamy są zdania, że pojawianie się nowych form reklamowania marek (jak chociażby reklamy internetowe) wcale nie szkodzi dawnym formom. Takie produkty jak materiały reklamowe (kubki, długopisy, notatniki) nadal są chętnie kupowane przez klientów i wykorzystywane przede wszystkim jak prezenty reklamowe dla potencjalnych kontrahentów. Zazwyczaj prezenty takie ofiarowywane są w torbach reklamowych z nadrukiem – to także doskonały gadżet, o ile został wykonany z trwałych i odpornych na uszkodzenia materiałów. To jednak nie jedyne możliwości związane z reklamą. Modny teraz trend powracania do klasycznych rozwiązań sprawia, że graficy komputerowi oraz projektanci wnętrz mają pełne ręce roboty – również w związku z reklamą. Jednym z ciekawszych przykładów są szyldy reklamowe!
Spójrz w górę!
Szyldy reklamowe przed sklepami kojarzą nam się swojsko i przyjemnie – najczęściej w pamięci mamy sklepy z naszego dzieciństwa, nad których drzwiami dumnie powiewały flagi producentów czy właścicieli. Dzisiaj moda na szyldy powraca w wielkim stylu – są one tworzone na specjalne zamówienia, nierzadko stylizowane na stare szyldy. Szyldy sprawdzają się w przypadku każdego biznesu: sklepów spożywczych, cukierni, restauracji, kawiarni, salonów optycznych. Ich profesjonalne wykonanie może okazać się sporym wydatkiem, jednak sklep ozdobiony szyldem intuicyjnie obdarzamy znacznie większym zaufaniem.