Coraz więcej uwagi przykładamy nie tylko do samego prezentu, ale i jego opakowania. Chcemy, aby przyciągało ono wzrok i zachwycało. W tym celu najczęściej korzystamy z gotowych torebek papierowych, które tworzone są w różnorodnych rozmiarach i wzorach. Co warto wiedzieć o papierowych torebkach?
Przede wszystkim: są one tworzone ze wzmocnionego papieru. Nierzadko na zewnętrznej stronie papier jest dodatkowo lakierowany – to także wpływa na trwałość opakowania. Torebki posiadają wzmocnione dno – zazwyczaj jest to odpowiednio wycięty karton. Takie dno jest w stanie utrzymać formę torebki oraz sprawić, że będziemy mogli przenosić w niej znacznie większe ciężary. Torebki wyposażono dodatkowo w rączki wykonane z plecionych sznurków. Nierzadko są one kolorystycznie dobrane do koloru torebki. Torebki posiadają różnorodne rozmiary: odpowiednie do przechowywania butelek z alkoholem, biżuterii, słodyczy – czego tylko chcemy.
Wykorzystanie toreb w marketingu
Okazuje się, że torebki papierowe świetnie sprawdzają się również w marketingu w firmach. Najczęściej kupowane to te wykonane z prostego, szarego papieru – nawiązują one do ekologii, a chcąc uzyskać jeszcze ciekawszy efekt spece od marketingu nanoszą na nie proste nadruki z logiem firmy. W torebkach papierowych umieszczane są często materiały reklamowe.