Niezależnie od tego czy prowadzimy mały czy duży biznes, w dzisiejszych czasach nie da się tego efektywnie robić bez reklamy. Nie pozostaje nam więc nic innego jak zainwestować w ten sposób promocji. Jakie mamy możliwości i z których z nich najlepiej jest skorzystać?
Stojak reklamowy
Prosty i tani sposób na reklamę oraz zachęcenie klientów do wejścia do naszego sklepu to stojak reklamowy. Stawiamy go przed wejściem do naszego lokalu i wpisujemy dowolny tekst. Zazwyczaj jednak zwykłe banalne „zapraszamy” nie wystarczy, aby zachęcić klienta do wejścia do sklepu. Dużo lepiej działa wpisanie na tablicę produktu, który obecnie oferujemy w atrakcyjnej cenie. Taka oferta dnia może często się zmieniać i zachęcać coraz to nowe osoby do korzystania z promocji w naszym sklepie czy punkcie usługowym.
Prasa
Warto również przemyśleć reklamę w prasie. Być może klienci z najbliższego otoczenia nie trafiają do nas, ponieważ nie wiedzą o istnieniu naszego sklepu lub o naszej ofercie. Warto więc przybliżyć im naszą działalność, ogłaszając się w lokalnej prasie. Jeśli natomiast oferujemy artykuły specjalistyczne i prowadzimy sprzedaż wysyłkową, możemy też zareklamować się w prasie branżowej, na przykład czasopiśmie wędkarskim, sportowym czy urodowym.
Internet
Niezwykle szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o zasięg reklamy daje nam dzisiaj również internet. Reklamować w sieci możemy się na bardzo wiele sposobów.
Jednym z nich jest oczywiście założenie strony internetowej firmy. Możemy na niej przedstawić naszą ofertę oraz zamieścić informacje kontaktowe. Jeżeli prowadzimy sprzedaż wysyłkową, prosto ze strony klienci powinni mieć możliwość przejścia do sklepu internetowego.
Jednak strona internetowa to nie wszystko – nie jest powiedziane, że klienci sami na nią trafią. Dobrze jest przy okazji wykupić na przykład taką reklamę, która pozwoli nam być na początku listy wyników, kiedy ktoś wpisze w wyszukiwarkę artykuły, które oferujemy. Możemy również zamieścić baner reklamowy na popularnej, często odwiedzanej stronie.
Jeżeli mamy do tego odpowiednie środki, możemy również nagrać film promocyjny naszej firmy i zamieścić go w sieci. Jeżeli będzie zabawny lub pomysłowy to całkiem możliwe, że dość szybko obiegnie internet i stanie się popularny, a co za tym idzie – przyczyni się do popularności naszej firmy. Warto zatem spróbować zareklamować się również w taki sposób.
Pomysłów na reklamę jest bardzo wiele i najlepiej jest nie ograniczać się tylko do jednej formy, ale próbować zaistnieć w różnych miejscach.
Źródłem artykułu jest strona: Brooklyn.