Copacking to coraz bardziej popularna forma promocji firmy. Jest to przede wszystkim kompleksowa usługa, którą świadczą profesjonalne firmy, zajmujące się obsługą przedsiębiorstw pod względem marketingu oraz promocji.
Czym jest copacking?
Przede wszystkim co packing to doskonały sposób na umiejętne zapakowanie promocyjnych zestawów, na przykład dla klientów, bądź też partnerów biznesowych. W skład takiej usługi wchodzą między innymi:
– pakowanie, konfekcjonowanie i przepakowywanie produktów;
– etykietowanie;
– tworzenie projektów opakowań oraz tworzenie zestawów;
– zgrzewanie druk etykiet oraz różnego rodzaju folii.
Dlaczego pakowanie towarów jest tak ważne?
Nie każdy ma świadomość, że copacking to jeden z najważniejszych elementów promocji oraz przekonania do siebie klientów lub partnerów biznesowych. Wszystko dlatego, że klienci w dużej mierze zwracają uwagę na estetykę oraz wykonanie opakowania. Oprócz tego, nieumiejętne zapakowanie może doprowadzić do uszkodzenia, a nawet zniszczenia zapakowanego produktu. W efekcie najczęściej prowadzi to do pogorszenia się relacji na linii firma – klient lub partner.
Ponadto, niezbyt odpowiednie opakowanie może również doprowadzić do tego, że potencjalny klient zacznie źle myśleć o firmie. Jednocześnie może to przełożyć się na postrzeganie marki.
Co packing: korzyści
Usługi co packing najlepiej jest zlecić firmie zewnętrznej, która posiada szerokie doświadczenie w tego typu usługach. Z takich ofert korzystają między innymi firmy kosmetyczne, spożywcze, farmaceutyczne i tym podobne. Zlecenie usług tego typu umożliwia nie tylko zaoszczędzenie czasu, ale również i środków finansowych. Wszystko dlatego, że firma nie musi wynajmować powierzchni magazynowych ani też zatrudniać oraz szkolić pracowników do takich usług.
Jak wybrać firmę zajmującą się copackingiem?
W ostatnich latach zapotrzebowanie na copacking wzrosło. Wraz z nim powstały również nowe firmy, które oferują tego typu usługi. Warto jednak w tym wypadku zastanowić się, jak wybrać odpowiednią i rzetelną firmę, która wykona zlecenie w wyznaczonym terminie.
W takim wypadku należy na samym początku zwrócić uwagę na portfolio danej firmy oraz sprawdzić dotychczasowe jej projekty. Oprócz tego, można również sprawdzić marki, z którymi firma współpracowała oraz oceny wcześniejszych klientach.