Zając usługi mycie elewacji zastanawiamy porównujemy oferty i zastanawiamy się od czego zależą różnice. Odpowiedź może być dość prosta jeśli sprowadzi się ją do głównego mianownika – a raczej dwóch mianowników: czynnika ludzkiego i technologii.
Zasady działania firmy
Jeśli czynnik ludzki chodzi nam o zasady działania firmy, etykę biznesową lub ich brak. Tego drugiego przypadku wszyscy są wyczuleni, dlatego warto się skupić na tym, dlaczego niektóre firmy, które nie chcą oszukać swoich klientów oferują dobrą cenę.
Otóż w branży specjalistycznego czyszczenia powierzchni najważniejsi są stali klienci oraz polecenia. To dwa najprostsze sposoby na godny zarobek. Z tego powodu uczciwi przedsiębiorcy dobrze wyjaśniają swoją pracę, dbają zespół który zgodnie z wytycznymi realizuje cele działania i przede wszystkim dba o klienta. Bez jasno określonych celów i odpowiednio dobranych ludzi firma nie ma szans powodzenia w takim modelu biznesowym. Musi inwestować w handlowców którzy obdzwaniają nowych potencjalnych klientów – mocno ich przy tym irytując – i próbując wykazać błędy poprzedników lub przekonać do nowej oferty. Powątpiewamy, że ten model działania idzie w parze ze skutecznością mycia powierzchni.
Wykorzystywana technologia
Drugim ogniwem napędzającym biznes w branży czystościowej jest wykorzystywana technologia. Technologia stosowanych urządzeń i środków czystości pozwala zminimalizować czynnik ludzki, ograniczyć środki i zużycie wody. Zmniejsza również czas realizacji usługi. Oczywiście zwykle nie da się osiągnąć wszystkich tych czynników jednocześnie, niemniej zawsze nowości lub profesjonalne sprzęty są w stanie usprawnić wykonanie usługi.
Dla przykładu firma SCO CLEANUP działa w kilku obszarach, a z uwagi na wykorzystanie wysokiej jakości sprzętu może realizować rozmaite prace. Pełna oferta tutaj